CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

About Me

My photo
RASYIDAH HIDAYAH BAHARUDDIN (RHB) is my name, from PJ..i am the youngers from 8 sibling.. Sgt manja,& suka diberi perhatian.. everybody blh panggil sy SYIDA,TART,STINTART & so on..hehe

Tuesday, March 10, 2009

klu Bkn MiLik aKu??

he he he.
ni nk story ckit pasal apa agknye ek..
hehe jom kita terjah cite aku ni..
ada 1 mlm ni, aku lpak2 ngan sorg sahabat aku, si H mmg nama sbnr..
ntah mcm mana tetibe plak cite pasal jdohkan..
bkn apa,hal2 mcm ni kita mmg kna tau,as the pengetahuan am,hahahah
aku pon tnye la H,memandangkan dia mmg tau la ckit serba serbi pasal jdoh2 ni
then aku tnye la,mcm mana nk tau klu lelaki tu jodoh kita??
yela,memandangkan aku da 4 tahun berkapel ngan bf aku
kapel senyap2 lak tu,makabah mmg xtau..huhuhu
mmg kdg2 rasa bsalah pon ada,tp ntah la..
aku lum bsedia nk inform kt parents..
SGT TAKOT! bkn apa,takot parents xterima dia..
then sahabat aku ni pn kata,better aku bgtau makabh aku,
then suh dorg sndri bwt solat yg tentukan jdoh tu,lupe plak nama nya
emmm..tp mcm mana ku nk bgtau makabh aku?
sdgkn nk ckp yg aku ada bf pon aku takot!!huhuuhu
adehhh...jiwa kacau...
then,klu la aku bgtau makabh aku pastu makabh aku suh stop hbungan aku ni camne??
waaaaaaaaaaaa!!! cmne aku nk bgtau si dia?bcinta mcm nk rak then putus mcm 2 je
aduh,syg nye...
tp kn,perlu ke aku bantah ckp makabh aku semata2 sygkan hbungan yg hnya 4 tahun tu??
emm,sdgkan makabh aku lg lma aku knal..
tula mslhnye skrg..
tp xpela, just take time..
klu mmg da jdoh x kemana..
tp klu bkn jdoh, mmg dia bkn milik aku la kan,hukhukhuk..
wait n see...
"KITA HANYA TETAMU SENJA.."

6 comments:

Zera Zylgwyn said...

tart~stuasi kite serupaa~
nora pn couple almoset 3years~
tp fmily tarak tawu~
porak peranda klu kantoi~
uwaaa~

erm~btw~
solat istikharah la dear
ehe~
ohho~sebegitu eh caranye~
hmm~

tatawu nk kate ape~
sbb parents kite xtawu menawu kn hal kite couple2 nih~
adehh~cenggana~
plz somebody help us~
ahaks~!

tart said...

laaa...haha yeke..ada gak geng ni!
heheh,mcm mana nk bgtau kn??
takot gler laaa....

klu kantoi mmg abes la kita...

Zera Zylgwyn said...

hehehe~
nora pn xde idea
follow wit the flow jer nih~

bf nora kate die mmg serius
dn klu ade jodoh
die mau tewos jmpe mak abah nora
terus terang!
MAK AII~
takot killer ok!

tart plak cmne~
ade bncg2 ngn bf x tntg hal nih~

aduhai
ssh la
ala2 cinta pelarian~
mau smunyik2 je kn~
hahah

~FathinaZahida~ said...

haha,lbeh kurg la..
dia pn kdg2 kcik ati gak sbb tart xmau bgtau parents pasal dia..
hehe,padahal bkn xmo bgtau,tp tatot!
so dia ingt tat main2 plak,huhu
xpela nora, just wait n see the climax of the storyyy,heheheheh

tart said...

actually kt ats ni tat tau..
td mls nk signout fati nyer,huhu

Anonymous said...

I love aisnadamusyida.blogspot.com! Here I always find a lot of helpful information for myself. Thanks you for your work.
Webmaster of http://loveepicentre.com and http://movieszone.eu
Best regards