CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

About Me

My photo
RASYIDAH HIDAYAH BAHARUDDIN (RHB) is my name, from PJ..i am the youngers from 8 sibling.. Sgt manja,& suka diberi perhatian.. everybody blh panggil sy SYIDA,TART,STINTART & so on..hehe

Tuesday, February 24, 2009

ADilKah aKu PaDa DiRI..???

Jenuhku ku mencari
nak menyusun kata-kata
alunan nyaman hinggap disanubari
kembara aku mencari
tata bahasa yang tersirat
namun ku masih prejudis pada diri
aku ketuk pena
atas hamparan kertas yang putih suci
aku bertanya diri
adilkah aku menulis sebuah puisi???
sedangkan jari mengeletar
jiwa tak dapat menyampaikan
apa yang terpenjara dalam hati
aku buntu lagi
ku amati kekurangan diri
kini telah ku sedari,
"KITA HANYA TETAMU SENJA.."

2 comments:

Unknown said...

waaahhh!!..tatat brutal brtuka jd jiwang seh!!..hak3!!..ke manakah menghilangnya kebrutalan kamu wahai cik tatat????????..

tart said...

bkn sng jiwang aku nk dtg..
bila dah dtg aku bisa mengalahkan kejiwangan ko wahai cik nani